Söndag, 15 augusti.

2010-08-1522:35:20
 

Innkommen från stallet nu så tänkte slänga in ett inlägg om vi har hittat på idag. Vid två typ, efter jag och veronica varit duktiga och lagat mat (ah, precis, duktigt elr hur?) så drog vi in till Väla och strosade runt där ett tag, hittade en vit tisha, en svart sjal och fyra ringar, kan visa någoin dag när jag kommer hem, om ni påminner mig. Vid 5 tiden så kom Clara, Anna och Katarina, några av veronicas kompisar, hel schyssta tjejjer! Vi följde med dom in till helsingborg och gick runt där i en oändlighet! Vi skulle träffa några killar men vi hittade typ inte, så när vi väl träffade dom så var jag och veronica tvungna att ta bussen hem igen haha. När vi kom till Viken (där veronica bor typ) så tog vi ett dopp och sedan hämtade Thomas och Ann oss.

Så fort vi kom hem, bytte vi om till ridkläder och gick ut och hämtade Lucky och red. Det var helt underbart att sitta på hästryggen igen! Gud vad jag saknat det.. Så jag och veronica smidde en plan hihi. Ne men jag har dragit igång ett till projekt av mina tusen stycken haha. Ni kanske får reda på det en dag.. :)

Nu får ni några bilder från dagen. :)




Kommentarer
Postat av: Towe - Fotografier

Hej! Nu har finalisterna i veckans blogg tagits ut, kolla om det blev du! Annars kan du ju rösta på de som kom vidare :)

http://towe.webblogg.se/2010/august/3-finalister.html#comment

2010-08-16 @ 10:16:47
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback