Dag 1. - Om mig

2010-12-0113:59:00
 

Sara Rydh, född 95. - STOLT gislavedbo. En lång, rätt smal tjej. Blåögd och Mörkblond i huvudet. Fräknarna får man inte glömma heller, de sitter där de brukar, över näsan. Nästan alla i alla fall, några få har hoppat fel och sitter i armvecket. Längd, hela 170cm och Skostorlek 37.

Hur är jag som person? Sprallig, galen och osmart är tre ord som passar ganska bra in på mig.
Jag kan aldrig sitta still, jag blir rastlös väldigt snabbt. Väldigt tyst av mig, i vissa fall. Har jag inget att säga så håller jag käften, men när jag väl sätter igång att prata går det knappt att få tyst på mig. Få mig inte att skratta när jag är nervös eller i en pinsam situation. Då vet man aldrig vad för ljud jag ger i från mig, inte är det ett normalt skratt i alla fall.. Rätt klantig är jag också. Bara igår så ramlade jag i trappan två gånger, tappade mobilen i ansiktet på mig själv, jag missade glaset när jag hällde upp mjölk och jag missade sängen när jag skulle lägga mig.

Datorn är mitt liv eller min bästavän, välj själv vad ni vill kalla det. Jag sitter i alla fall framför den varje ledig minut när jag är hemma, näst intill i alla fall. Pluggar gör jag inte alls ofta, dock borde jag börja med det. Om jag hade haft ett wii så hade jag bott framför det. Men nu är det så att jag inte äger det, eller playstation, eller xbox. Jag har alltid intresserat mig lite för killgrejjer, men mest bilspel och bilar. Men eftersom jag är tjej så har jag lagt det lite åt sidan och intresserat mig mer för kläder. Men bilar kommer alltid att finnas i tryggt förvar i mitt hjärta. Och när väl det xboxet är mitt, då kan inga (nästan) kläder i världen hindra mig från att köpa ett bilspel.

Jag är en stolt ägare av Canon eos1000D. Men det är ett problem med att äga den, jag får sällan vara med på bild eftersom det är min kamera och jag ÄSLAKR att vara med på bild. Så jag tar alla tillfällen jag har att låna ut kameran så jag har en chans att vara med på bild. Men uppfatta mig inte fel nu, jag älskar också att fota (annars hade jag la inte köpt kameran, daah). Så det känns ibland som om jag drars mellan två världar.

Nu känner ni snart mig bättre än mig själv så nu är det bäst att sluta. Jag hade kunnat sitta här och rabbla upp saker hela dagen. Men nu slutar jag "lucka" 1 med några bilder på mig.








den nytagnaste helbilden på mig. Och nej, jag har inte glasögon, det är fejk. Men shhh, säg inte till någon!


Kommentarer
Postat av: louisa

och jag missade sängen när jag skulle lägga mig

HAHAHAHAHA ! du är ju för awesome ibland asså

2010-12-01 @ 17:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback