klar?

2010-12-1116:36:38
 




Nu är jag klar.. Inga kläder alls passade eller va snygga så jag slängde allt :s

Näää jag skojjar bara..


Det ligger bara på mammas rum så länge höhö. Jag har kommit på att jag har rätt mycket kläder. Detta är inte allt, klänningarna och kjolarna hänger på mammas gardrobshandtag, underkläderna har jag på rummet, ett lager på en meter ligger på mitt rum och mycket är i tvätten.. Så hälften av alla mina kläder ska till de mer behövande. Sånna kläder jag inte använt på jätte länge eller jag helt enkelt inte vill ha, bra va? 
Nu kommer jag ha ännu mindre att ha på mig.. :(

Kanske bäst att göra färdigt innan mamma kommer hem och ser bombnedslaget..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback