svenskalektion i datorsalen.

2010-03-2508:54:31
 
Vi skriver och gör om våra klassiker com vi skrev i slutet av sjuan. Och jag ångrar djupt att jag inte lade ner mer arbete på den. Jag bara kladdade ner något för jag trodde inte att vi skulle arbete med den, tröga mig. Men jag skrev klart på förra lektionen så jag har suttit inne och gjort en massa test haha. Hade 53% rätt på satsdelar (vårt nästa arbetsområde i svenskan), är stolt! hihi.
Men självklart var det inte det enda jag var inne på, tråkigt liksom? bilddagboken och bloggen nu såklart också. Försökte logga in på facebook, men nej för skolan har blockat fb så man inte kan gå in på det, yey! Helt onödigt tycker jag.. Vad ska man nu göra när man är i datasalen liksom? hehe.

Aja, nu slutar min lektion, hörs när jag kommer hem, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback