Helt slut!

2010-05-2618:27:30
 
Jag kom precis hem från stallet. Skulle egentligen till David men jag är helt slut, seriöst. Först kämpa med en galen häst (ja bokstavligt talat, galen) sen gå 7kilometer, arnåsholm till lite längre än löbbo. Och det gjorde det inte bättre att jag hade en stor fet väska med alla mina kläder i och att jag efter halva vägen fick värsta skoskavet och sedan ett blåmärke på axeln där väskan skavde. Toppen! Jag som lovade mig själv att aldrig göra det igen haha.

Nu ska jag sluta klaga, jag fick ju motion? Måste se det positivt hehe..

Vad har ni gjort för kul idag? :)

Kommentarer
Postat av: David

Undrade precis var du var idag, nu vet jag :)

När du slet med din häst låg jag på en madrass och fick helkroppsmassage :P

2010-05-26 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback