Hearst castel

2010-11-0407:09:42
 

 


Gokväll. Jag sitter här och dör. Jag har världens huvudvärk och har haft sen i går eftermiddag, yey bra tillfälle. Men aja, hoppas det går i över tills i morgon. För då ska vi ner till Playa del rey med kusinisarna och deras vänner och sola och bada. Men dock är jag inte så sugen på det eftersom för några dagar sedan så blev en kille uppäten av en vithaj i Malibu. Då känner man ju sig lagom lockad att bada liksom.

Idag har vi i alla fall varit i hearst castel. Rätt coolt, as stort med amazing utsikt. Dock har jag knappt kunnat titta för mina ögon har gjort så att mitt huvud har velats sprängas.

Nu måste jag sova innan jag dör, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback