Morgonkvisten.

2010-11-0717:09:29
 


bilden är från förra gången vi var i USA. San diego, sea world 2009.

Har precis vaknat, är aptrött. Satt uppe vid datorn typ jätte länge.. Vaknade ett par gånger inatt och mådde jätte illa. Trodde jag skulle vara sjuk idag, men tack och lov har det gått över!

 

Idag är det inte så jätte varmt (inte än i alla fall) bara typ 20-25 grader. Om det inte blir varmare drar vi till hollywood blwd och shoppar? Om det blir varmare så stannar vi hemma och ligger vid poolen..

 

Jag måste berätta! i förrgår (?) så var jag ju på offbroadway shoes. Där hittade jag ett par uggs för 40 dollar (300-350kr) och jag funderade på att köpa dom, men gjorde det inte för att jag hade inga sockar att prova i dom. Så jag skulle gå tillbaka någon dag senare. Men igår så hittade jag ett par uggs på Papaya (awesome affär!!!!) för endast 15dollar (100-150kr). Men jag köpte dom inte!!!! Fattar ni vilket framsteg det är? Jag ska tillbaka och köpa dom dyra för att dom verkade sååååå mycket bättre. Om några månader får jag la se om jag kommer att ångra det.. Om dom inte håller denna vintern så ska jag göra något radikalt mot min mamma som övertalade mig att inte köpa dom billiga.. nice story, right? nu ska jag äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback