Hel crazy, men onödig information.

2010-10-0419:21:16
 

Reser helst till: Kongo. alla verkar så glada där!
Favoritsite: bbu.blogg.se va tror ni egentligen? ;)
Favoritfärg: orange.
Favoritmärke: vad är märke?

Favoritdjur: hrm, jag gillar inte djur så mycket. hund eller häst antar jag att jag måste svara eftersom jag har en hund och jag har ridit... Fast i och för sig så är giraffer rätt söta..

Stjärna jag vill träffa: tyra banks! As cool människa.
Motionerar: jag? motionera? HAHAHAHAHAH. Ne men seriöst. Bara när jag drilltränar, dock inte så mycket motion, bara muskler och smidighet. Fast endå blir jag alltid svettig, ouch. Okej, det är nog träning..
Senaste fyndet: jag trodde det var en skitsnygg tröja jag köpte på gkås för 50spän, meeeen har aldrig använt den, så de var de nog inte..
Senast köpta skiva: min senaste var nog för en 8 år sedan, carola haha..
Senaste repliken du yttrade: "det luktar pankaka" mamma lagar lax..
Senaste personen du träffade: min syster.
Senaste personen du fick brev av: handelsbanken.

Vilken färg har du på håret: skiftar mellan ljusblond och mörkblond. Jag vet aldrig vad jag har för färg på håret. Blir lika chockad varje gång.
Kan du stå på händer: Ja? det är bara att böja sig frammåt och ställa sig på händerna, inte så svårt..
Vad har du för klocka: mobilen, daaah


Kommentarer
Postat av: veronica den bästaste

hahah giraff, :)

2010-10-07 @ 15:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback