Heldag med Martin Lidberg.

2010-10-1217:16:54
 


Marco

Ida

Jag och nikolina

Daniel

egojag hihi

Mirko och ermin plus tusen

Isa



Lidberg och amanda

da gang..

Det började med att han hade föreläsning i aulan. Den var bra, men nästan precis lika dan som förra gången han var här, så det var ju lite långtråkigt. Sedan hade vi frukost. JAG ÅT DEN GODASTE KLEMENTIN JAG NÅGONSIN ÄTIT!! för den som undrar sådär.. sen hade vi typ k.f (klassföreståndar) tid. Körde blandannat heta stolen. Lunch och tipspromenad följde efter det.

Och efter det kommer vi till det omtalade träningspasset med Martin Lidberg på 90 minuter. Sjukt kul, men grymt jobbigt. Svettades som en åsna. Fast det gjorde alla så det var ju ingen big deal. Men jag körde med Isa, hockeytjejjen. Om ni inte fattar det så är hon grymt stark och har mycket muskler. Vi körde många kampövningar och jag tror inte jag vann en enda faktist.. På en övning skulle man sitta rygg mot rygg och sedan använda benen för att pusha iväg den andra (förlåt för min dåliga förklaring hehe..). Och på den körda Isa iväg mig över hela golvet. Jag hade itne ens chans. Det var ju lite pinsamt.. Men vi hade våra stunder där vi låg och asgarvade på golvet också! Typ när man skulle stå mitt emot varandra som om man skulle göra armhävningar. Och poängen va att slå bort den andras hand. Och jag kunde inte ens rubba isa, hur mycket jag en tog i. FAST jag lyckades faktist sen. helt stolt över mig själv!

Efter träningspasset så körde några en brottningsmatch mot Lidberg. Det var lite intressant att se faktist. Och sen var det FOTOTIME! jag hade dock inte min kamera så jessica fick ta alla bilder (hehe). Och sen så fick man om man vill gå upp till aulan och få autograf, men det pallade jag inte utan gick hem istället hehe.

Skulle ju gå ut och fota med Ida idag, men jag har ingen ork och jag får inte tag på ida. så det får bli en annan dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback