Manfred Hulebo.

2011-11-1721:42:19
 
Jag fick en söt kommentar från en hemlig snubbe innan. Undra vem de kan vara??!?! Och då känner man ju sig lite tvungen att göra som mina bloggläsare vill. Så, ett inlägg om Manfred Hulebo, Here u go!

Manfred Hulebo, världens efterblivnaste kille som ger de härligaste kramarna!
Jag träffade honom första gången på ett konfirmationsläger för 1½ år sedan, men blev nära vänner i Påskas när vi åkte upp till jönköping tillsammans och var på en konferens där i två dagar. Efter det så har han varit en av mina bästa vänner. Nu går vi i samma klass, fetans knas va? Han har varit sjuk i typ en vecka nu, skolan är helt tom utan honom. Men säg inte det till honom, han kommer bli uppblåst som en blåsfisk. Han kommer bli ungefär lika stor som hans tummar.. Ja, hans tummar är typ lika stora som afrika, mega, seriöst.

Vill ni veta en hemlis? Jag tyckte han var skit snygg när jag träffade honom på det konfirmationslägret.. Och han har bara blivit fulare! haha nä, skojjar med dig nussis, du är skit snygg ftf!

Juste, man får inte glömma manfreds mega talang?! Han både sjunger och spelar typ alla instrument som finns?! Vi satte en ukelele (elr hur det stavas?) i händerna på honom i vintras och han spelade en dag senare en hel låt på den? man ba wtf?

bildbomb på äcklet ♥










Jag tycker om dig fast du har haft en vaxpropp muffinman ♥

Kommentarer
Postat av: batman

made my dej. puss på dig min snutte <3

2011-11-18 @ 09:30:58
Postat av: emmie

världens sötaste inlägg !!! :)

2011-11-22 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback