Hello my dear friends!

2010-08-0714:20:21
 


Foto: Sara Rydh | btw så råkade jag köra in i muren med gräsklipparen så några murstenar ramlade ner, ups..

Kom precis hem från jobbet, ryckte in i såhär sista minuten igen. Jag är verkligen en räddare i nöden haha! Ne men dom ska bygga om i affären så pappa behövde fixa med det och mamma skulle betala räkningar, så jag fick äran att jobba i affären. Jag fick också äran att sluta 15minuter tidigare för att jag skulle hinna springa och köpa present till min syster. Men tror ni inte affären jag skulle in på hade stängt?! Och det stod ingen stans att de hade sommar stängt och klockan var liksom 10 i 2.. Då blevj ag lite sur faktist..

Aja, får be min andra syster lite snällt att springa in och köpa åt mig eftersom jag åker i morgon så hinner jag inte köpa själv. Nu ska jag ut och sola! Gud va länge sedan de var jag skrev det haha! puss!


Kommentarer
Postat av: mikaela ~ [fotoblogg]

fin bild!

gillar verkligen bokehn i bakgrunden :)

2010-08-07 @ 17:26:01
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/
Postat av: Clara :)

härlig blogg! :)

2010-08-08 @ 16:39:07
URL: http://pearl.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback