Hello there!

2010-08-0311:24:07
 


I morse vid 8 vaknade jag av att solen lös in, fattar ni hur glad jag blev?! Sen somnade jag om och vaknade två timmar senare, gissa hur vädret var? Ohyes, mulet och dant. Wonderful! Asså, jag funderar på när det fina vädret kommer? seriöst. Jag har jobbat alla dagar då det har varit fint väder! Och när värmeböljan precis hade börjat var jag i Norge, och där var det inte alls fint väder.. Eller jo, men det blåste as mycket så man var tvungen att ha kläder på sig för att inte frysa sönder haha! Jag har bara badat EN gång mitt på dagen, hur fail är inte det?! Och jag är skritvit.. Usch, jag skäms.. Bara för det ska jag åka och bada idag, fast det är svin kallt.

 

Äch, nu måste jag äta frukost, dööör av hunger, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback