Hemma igen.

2010-08-2222:19:33
 


Gillar bilden starkt - Felicia, Jessica, Oskar, jag och dennis. miss u guys.

Kom nyss hem, var inte ute länge för alla skulle hem typ. Först mötte jag upp emelie, vi gick lite, snackade och så. Sen träffade vi Mirko och Kemo på johanorre, så satt vi och snackade med dom en timma, sen följde killarna mig hem. Nu sitter jag här, helt boring. Helt trött. Orkar inte sova, orkar inte göra något haha. Funderar på när jag ska upp i morgon, men de blir la när jag vaknar hehe. citat från emelie - "ska du komma prick halv i morgon elr ska du komma försent?", tack för de bra alternativen jag fick.. ;)

Men blir la lägga mig och sedan de gamla vanliga. Kan inte somna, dra fram kvällsanteckningarna och sen ligga uppe i hundra år och skriva haha. Aja, vi hörs i morgon! Godnatt :*


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gav dig värsta alternativen endå var vi sånna töntar o vaknade typ 10 hahahah, men ayaaa 1 skoldag avklarad :D

2010-08-23 @ 20:36:27
URL: http://emmeemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback