HEY

2010-08-2619:37:51
 


PUUUUTMAGE!! måste börja träna. fyfan, låg och jämrade mig i soffan innan.. ser ut som jag är gravid och jag är helt seriös. Någon som har tips på hur man blir av med putmage hehe?

igen, det var länge sedan.. Eller igår, men endå haha. Jag fick ett fåtal kommentarer om att jag inte ska sluta.. Så funderar på att inte lägga ner bloggen. Det är trots allt en rolig sysselsättning när jag inte har något att göra..

Men, ska jag inte lägga ner bloggen så vill jag att NI ska skriva det ni vill se i bloggen framöver!
Släng in förslag i kommentarsfältet bara!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan du inte filma in eller nått när du spelar en låt på pianot skulle vart fett nice!:D

2010-08-26 @ 20:50:54
URL: http://emmeemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback