LONDON EYE

2010-08-1719:20:41
 


Satt och kollade igenom lite gamla bilder i bloggarkivet och fastnade vid londonbilderna. Vilket upplevelse det vara att åka London eye alltså! Om ni åker till London är det ett måste att åka den! Precis innan vi skulle åka var jag någon centimeter från att backa ur. Jag var helt totalt livrädd och mitt hjärta slog i hundratjugo. Och det gjorde de hela vägen tills vi var på väg ner, men någonstans innan vi var högt upp släppte rädslan en liten smula och övergick till nyfikenhet.. Men jag vågade inte ställa mig upp förens efter ett långt tag, haha mes-sara..

Idag så har vi varit inne i Halmstad och Tylösand med min gammelmormor stina och tittat på hus och så. Det är faktist sjukt kul att åka runt och drömma om alla lyxhus.. Vi körde bland annat förbi värsta huset som såg ut som en herrgård typ, de hade tydligen kostat huuuur mycket som helst, jag skojjar inte. Några hundra miljoner tror jag pappa sa, sheisse liksom.. Men sen när vi började dra oss hemmåt slog någon mig med en klubba och jag blev poff helt as trött.. Nu märker jag att jag inte sovit ordentligt på två veckor typ.. Så strax ska jag gå och lägga mig och sova i 100år..

Vi hörs i morgon tycker jag låter som en bra idé, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback