Lördag, 21 augusti.

2010-08-2109:19:15
 


jag tycker i alla fall att bilden är snygg...

Godmorgon! Har precis ätit frukost, i sömnen typ och ska strax ta på mig kläder.. Jag kom hem vid kvart över 12 igår typ så jag var inte peppad på att stiga upp i morse om man säger så.. Och andledningen till att jag steg upp var för att jag ska jobba. Erkänn snäll jag är som rycker in när den som egentligen ska jobba roar sig? Jaja, nog om det.

Kvällen igår var helt trevlig! Först när vi kom dit så tänkte jag bara, eh va? Det var typ inget folk, en lada och ett brassband. PRECIS min musiksmak, not.. Men sedan blev banden bättre, folket kom men vi var ftf kvar  i en lada haha.. Men det var faktist lite charmigt! Och shit, de var en tjej som sjöng den amazing grace på svenska och shieet va bra hon sjöng! Blev helt paff.. Det är ju liksom inte alla som kan sjunga den om man säger så haha.. Men jag ångrar något så grymt att jag inte tog med mig kameran. Stod och velade länge hemma men sen så blev det att jag lämnade den iaf. Dumt misstag.

Nu måste jag byta om! Visar sedan vad dagens outfit blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback