Oseriöst.

2010-08-0219:46:54
 


3 bilder som visar exakt hur seriöst jag kan vara på bild.. not.. Hahaha, men man får la ha lite kul ibland, det är nästan omöjligt för mig att vara seriös! Fast det är rätt roligt att titta på bilderna sedan i efterhand. Man har nästan glömt bort att man hade gjort så haha!

Nu strax blir det nog att grilla med grannarna och sedan drar jag ut med min kära vän Emelie som precis kommit hem från rumänien/skåne, har inte sett henne på hela sommarlovet, hur har jag klarat mig?! Aja, nu ska jag dra och platta håret, vi hörs, ciao!


Kommentarer
Postat av: Ida

förlåt att jag stack till cissi, men ville träffa henne lite för hon åker bort och kör upp och allt nu, PUUSSS!

2010-08-03 @ 00:45:09
Postat av: Emelie

awwe sötnos:) hur har jag klarat mig utan dig? tur du är här nu babe pussen !

2010-08-04 @ 00:19:33
URL: http://har tagit bort den punkt com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback