Dag 17. - Mitt favoritminne.

2010-12-1713:48:05
 

Denna var inte svår alls. Så fort jag såg rubriken så dök en sak upp i huvudet på mig, shalom. Ett konfirmationsläger med två andra samhällen, Anderstorp och smålandsstenar. Det som är lite konstigt är att i bussen dit så var vi över 50 pers, i bussen hem var vi hälften så många.

Det var spysjukan som tog över båten. Jag tror alla utom typ 5 stycken blev sjuka, runt 25 åkte hem och resten var starka och stannade kvar. Och jag var en av dom hihi.. Men jag funderade starkt på att åka hem ett tag, men jag höll i och det var de bästa valet jag gjort.

Jag lärde känna många nya, härliga människor!
Jag saknar det hela tiden, jag vill bara tillbaka.














Kommentarer
Postat av: lovisa :D

ååååååh! saknar :D

2010-12-19 @ 12:22:47
URL: http://loviisaliidbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback