Mot Borås!

2010-07-2909:10:50
 


Yes, nu drar jag och min kusin Alice till Borås! Shopping för hela slanten! I förrgår när jag åkte till Nossebro åkte vi nämligen igenom Borås, och vet ni vad jag såg? Nelly.com Fashion Outlet! Direkt så frågade jag pappa om vi kunde stanna på hemvägen, han sa kanske, men sedan blev det att vi inte gjorde det, synd.. Men då åker jag dit idag istället haha! De har bara öppet till i början av augusti och de öppnade i juni någon gång, alltså bara öppet nu över sommaren, så det är inte säkert att det är något snyggt kvar, men det är värt att åka dit och titta, inte sant?

Nepp, Nu måste jag dra. Åka till Anderstorp för att hämta Kusinis och sen vidare till Hestra för att åka tåg därifrån. Vi vill ju inte missa tåget, eller?
Ha en toppen dag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback