She is a freak but i love her!

2010-07-3016:19:09
 


yes, såhär såg det ut i morse efter vi ätit frukost.. Jag ville jätte gärna joina henne, men ville inte åka hem dygnsur (vilket jag gjorde sen iaf, berättar senare) så jag stod och lekte fotograf och skrattade åt henne istället haha! Igår natt blev det två filmer innan vi somnade, sorority row (skräckis) och Last song, båda var faktist väldigt bra men Last song var helt otrolig. Miley, hon som spelar Hannah Montana spelar huvudrollen i även denna film. Definitivt filmtips! På morgonen sen tittade vi på Remember me, en helt underbar film som slutade djävulskt. Romantisk och slutar med en tragedi. Den är också ett definitivt filmtips!

Sedan när jag skulle hem så bad jag Alice skjuttsa ner mig till busstationen vilket hon gjorde med hihi.. Det vara bara det att det spöregnade och ingen av oss hade regnkläder eller paraply. Så båda blev helt dygnsura. När vi kommer fram till stationen ser jag att bussen redan står där och ska precis åka, ropar hejdå till Alice medan jag springer fram och hinner precis hejda den innan den kör ut på vägen. Busschafören tittar väldigt roat på mig och allt vatten som droppar från mig. Mascaran bara rann och rann. Shit vad jag kände mig ful.. Sedan när jag skulle sätta mig såg jag att det satt en kille i 18års åldern några säten bort och han bara tittade på mig och skrattade.. Det var helt hemskt men rätt komiskt också haha!


Kommentarer
Postat av: RONJA [personal photoblog]

Hihi, skojiga bilder! :) Titta gärna in hos mig och lämna en kommentar! :)



kram,

Ronja

2010-08-01 @ 19:47:21
URL: http://royalglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback