Suprise?

2010-07-1218:39:13
 

Jag vet inte vem som blev mest chockad i lördags natt när jag kom hem, jag eller jag.. När vi kommer in på högåsstigen lyder konversationen såhär:

putte - jasså, såg att ni hade köpt husbil?
Jag - eh, jasså?
Vi kommer in körande och jag ser att det står en i min trädgård.
jag - Oj.. Tydligen?
Putte - Visste du inte?
jag - jag hade verkligen no idea..

Blev jag chockad eller? Svar ja.
Så fort jag vaknade på morgonen efter så ringde jag mamma och frågade och ja, tydligen så åkte pappa och hämtade den i torsdags. Så från och med nu är jag husbilsägare, YES!
Har varit jätte sur på min pappa enda sen han sålde vår älskade husvagn hehe.

SARA ÄR HAPPYFACE! :D


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-12 @ 19:45:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback