Sara goes mad.

2010-06-0414:05:03
 

Har varit ute halvnaken hela dagen i solen, hotpants och uppkavlad tubtopp OCH JAG HAR INTE FÅTT NÅGON FÄRG ALLS! jag så försöker verkligen och får inget medans typ lovisa skiter i det och får as mycket färg. Jag är avundsjuk på dig. Det brukar alltid vara jag som blir värsta negern men nej, inte nu, kommer vara en vitlök hela sommaren..

Aja, fotbollstunering idag och vi hade askul! Mongoklass (L)

8F - 8I:
0-4

8F - 8D: 0-1

8F - 8H: 2-2

8F - 8J: 4-3

Matchen mot D spelade vi lätt bäst. De spelar fotboll hela bunten typ och är as bra, men vi släppte inte in mer mål, skit stolt haha!


Nu ska jag ut och steka och sedan drar jag till båraryd med tjejjerna från mongolidklassen.


Kommentarer
Postat av: lovisa

GAHAHAHAHAHA :D coolt att jag är typ helt jävla bränd haa ;) ne ska inte retas, du kmr slå mej sen iaf så ^^

2010-06-04 @ 14:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback