Grilltime!

2010-05-2419:18:23
 
Sitter just nu ute i solen och bara njuter! Mamma grillar så det gör det hela ännu mera toppen! ooooh sån sommarkänsla har jag haft jätte länge nu.. Nu fattas bara sommarlovet! Det kommer bli amazing, fast kommer ju självklart sakna typ alla man inte träffar, typ som min underbara mongoklass?

Sola, bada, grilla, shoppa, spela wolleyboll, fotboll och tennis, Dra till Norge, Metsakodo (tror jag det stavas), gullbranna, Mellbystrand, Gläntan och bara hänga med de bästa!

Shit vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: nikolina

fyfan vad jag längtar nu när jag läste texten!! alltså fyfan längtan är obeskrivlig :O

2010-05-24 @ 19:28:50
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback