ny design..

2010-11-3018:50:07
 

jag är desperat efter en ny design. Den jag har nu är ful, tråkig och höstig. Jag behöver en snygg, häftig och vintrig. Om det är fint väder i morgon så ska jag ut och fota (om jag får med någon fotograf vill sägam innan det blir mörkt) till en ny header. Vinterbilder! Jag vet nästan precis hur den ska se ut, men kan inte göra det själv. Eller kan kanske jag kan, men har absolut inte tålamodet..

Om ni vill se min snygga mall jag gjorde innan på typ 10min. Skulle visa emmie typ hur jag ville ha den. Den blev apful men idk, min design kmr bli sååå mkt snyggare hehehe. Ni har ngt att vänta på! Den kommer innan jul i alla fall, det kan jag lova!



jag är ingen konstnär jag vet, och det ska asbolut inte vara de måtten och storlekarna och absolut inte headern. Men det är ju liten smygtitt i alla fall haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback