Jobb står på schemat.

2010-10-0816:27:53
 


Min första tanke när jag kom hem: "HELG". Men nästan direkt efter så slog det mig att jag inte har det. Ikväll så åker jag till Vimmerby för att tillbringa dagen på morgondagens marknad. Yey! Sist jag var i vimmerby så var det -20 grader och jag frös ihjäl. Helt seriöst så har jag aldrig frusit så mycket i mitt liv. Och då lovade jag dyrt och heligt att aldrig mer åka dit. Där sprack det. Endast för att jag är en underbar dotter. KOM IHÅG DET!!!

Åker ikväll vid 6 och kommer hem i morgon vid 8 typ. Då kanske jag tar mig en tripp till smålandsstenar, inget bestämt ännu. Kanske slänger in ett inlägg till innan jag far. Om inte, ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback