Omstart.

2010-07-2120:06:17
 

Igår flög massa konstiga saker upp i mitt huvud som gjorde att jag inte kunde sova. Så jag skrev av mig på bloggen men publicerade det aldrig, så det kommer upp nu istället.

- Jag ska sluta med att döma folk innan jag lärt känna dom. Innan har jag "hatat" folk bara för vad andra säger och mitt första intryck. Det är slut med det nu.

- Jag måste börja se upp efter mig, städa, plocka i ordning. Vill inte höra massa tjat att jag aldrig plockar upp efter mig, är trött på det.

- Plugga är ett måste. Har inte pluggat i hela mitt liv. Elr jo, 5 minutr här och 5 minuter där. En halvtimma om jag har riktigt tråkigt. Men jag måste ta tag i mina studier så jag kan bli det jag vill..

- När jag var liten ljög jag hela tiden. I äldre dar har jag vuxit i från det (tack och lov) men det kommer ftf några små här och där för att värka bättre. Slutar med det nu.

- Äta sunt! Eller i alla fall sluta äta godis mitt i veckan! Fy. Är allvarligt talat rädd för att gå till tandläkaren nu. Har haft perfekt tandhygien hela mitt liv till sist jag gick till tandläkaren då jag hade 8 (!!!) början till hål. När jag gick från tandläkaren grät jag, seriöst. Bara godis på helgerna. (kommer bli svårt nu eftersom jag har massa godis hemma, men jag ska klara det denna gången!)

- Jag ska börja träna regelbundet! Jag mår så mkt bättre då! Slutade innan pga personliga skäl och har inte kunnat börja igen. Jag ska inte träna sönder mig sådär 7 dagar i veckan. Men 2-3ggr iaf, då mår jag som bäst.

- Till slut, Helt ärligt vara en bättre människa. Jag låter det tala för sig själv.


Jag vill det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback